Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Класифікація видів маркетингу: проблемні питання
Дайновський, Юрій Анатолійович
2016-04-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Еволюція парадигми маркетингу: між теорією і практикою
Крикавський, Є. В.; Стець, О. М.
2016-04-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Типова структура інституту (факультету) маркетингу вищого навчального заходу
Окландер, М. А.; Педько, І. А.
2016-04-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Проблеми та перспективи кластерізації економіки регіонів України
Ольшанська, О. В.; Чубукова, О. Ю.
2017-04-27
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Розробка освітньої програми «маркетинг» в інституті підприємництва та перспективних...
- » Освіта з маркетингу та маркетинг вищої освіти
- » Глобальні виклики розвитку теорії і практики сучасного маркетингу у підготовці фахівців
Федорченко, Андрій Васильович; Федорченко, Андрей Васильевич
2016-04-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Studying credibility of a salesperson in retailing
Dikcius, V.; Urbonavicius, S.; Sliazaite, K.
2025-04-28
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Сучасні освітньо-кваліфікаційні характеристики фахівців з маркетингу
Пилипчук, Володимир Петрович; Пилипчук, Владимир Петрович
2016-04-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетинг як функція управління туристичним підприємством
Бобрицька, Наталія Дмитрівна; Бобрицкая, Наталия Дмитриевна
2016-04-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Сучасні тенденції впливу на маркетингову діяльність компаній
Голіцин, Андрій Миколайович; Голицын, Андрей Николаевич; Штуль, Валентин Петрович
2016-04-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Креативний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств України в...
- » Формування продуктового сектору аграрного ринку України: пріоритети, інвестиційні...
Замлинська, О. В.; Замлинський, В. А.
2016-04-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетингове управління діяльністю підприємств в умовах сучасного ринку
Значек, Р. Р.; Ковалів, І. О.
2016-04-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Інноваційна складова товарної стратегії
Кубишина Н. С.; Гребньов Г. М.
2016-04-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетинг, як організаційно-економічна система
Ляденко, Тетяна Володимирівна; Ляденко, Татьяна Владимировна
2016-04-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Матриця бостонської консалтингової групи, як інструмент визначення стратегічного...
Овсієнко, Наталія Василівна; Овсиенко, Наталия Васильевна
2016-04-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Социальная ответственность субъектов хозяйствования и их маркетинга — важный фактор...
- » HR-маркетинг як інструмент маркетингового управління персоналом підприємства
- » Методи маніпуляції в маркетингових комунікаціях
Сєвонькаєва, Ольга Олексіївна; Севонькаева, Ольга Алексеевна
2016-04-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Роль антикризового управління на сучасному етапі розвитку української економіки
- » Актуальні питання маркетингового управління залізорудними підприємствами України в...
Ткач, Вячеслав Михайлович
2016-04-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Визначення позиціонування в управлінні конкурентоспроможністю підприємства
- » Трансформація поняття цінності товару в умовах глобалізації
- » Використання методів партизанського маркетингу в діяльності підприємства
22626 - 22650 з 28905 результатів
<< < 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 > >>