Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Сучасний стан та напрямки розвитку каналів продажу страхових послуг в Україні
- » Засади формування асортименту сучасного торговельного закладу
- » Стан та перспективи розвитку корпоративних інформаційних систем
Кудирко, Ольга Василівна; Кудирко, Ольга Васильевна
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Ключові фактори успіху в галузі та компетенції підприємства
Куденко, Наталія Володимирівна
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Використання інноваційного маркетингу підвищенні конкурентоспроможності промислових...
- » Розвиток концепції private label: світовий досвід та українські реалії
- » Формування систем логістики
Кальченко, Альбіна Георгіївна
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Инструменты для качественной оценки маркетинга
Зюкова, Ирина Алексеевна
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Розширений комплекс маркетингу: персонал (people)
Дима, Олександр Олексійович
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетингові прийоми як спосіб нагромадження і використання досвіду маркетингової...
Дайновський, Юрій Анатолійович
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Доцільність застосування маркетингу в діяльності підприємств житлово-комунального...
- » Маркетинг регіонів у формуванні інвестиційної привабливості України
Грамотнєв, В. Е.; Бобрицька, Наталія Дмитрівна
2011-08-18
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Позиціонування товарів як елемент маркетингової діяльності (на прикладі товарної групи...
Бенівська, Інна Володимирівна
2011-08-25
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Визначення та принципи бренду товару
Антонченко, Мирослава Юріївна
2011-08-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Формування маркетингової стратегії просування аудіовізуальних творів в анімаційній...
Азарян, О. М.; Крачковська, Н. В.
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Цена в системе оценки эффективности маркетинговых коммуникаций (на примере выставочной...
- » Стратегічні пріоритети розвитку вищої освіти в концепції інноваційного розвитку України
- » Влив діджитал-технологій на політику просування
Солнцев, С. О.; Сапега, Л. І.
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості формування конкурентних переваг вищих навчальних закладів на ринку освітніх...
Чумаченко, Т. М.; Тертичко, Т. В.
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Актуальні питання сучасної інтеграції науки та освітнього процесу...
Ткач, Вячеслав Михайлович; Соломаха, Валентина Миколаївна
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Професійне навчання персоналу в сфері маркетингу на підприємствах...
Решетілова, Тетяна Борисівна; Довгань, С. М.
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Ключові компетенції маркетолога: сучасні вимоги
Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Інноваційний підхід до викладання маркетингових дисциплін у контексті зростання...
Дмитрів, Анна Ярославівна; Балук, Н. Р.; Бук, Л. М.
2011-08-31
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Роль духовного фактора в подготовке и деятельности маркетолога
- » Управління маркетингом: освіта, наука, практика
19851 - 19875 з 28905 результатів
<< < 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 > >>