Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Особливості застосування методики «mistery shopping» в Україні
- » Формування лояльності споживачів
- » Поведінка споживачів промислового сектору економіки в теорії маркетингу
- » Методологічні аспекти управління маркетингом торговельно-посередницьких підприємств
Земляков, І. С.; Савич, О. П.
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Ключові показники та критерії ефективності маркетингової діяльності підприємства
- » Маркетинг: розвиток і нові орієнтири для концепції управління підприємством
Федорченко, Андрій Васильович; Данніков, Олег Володимирович; Василькова, Наталія Володимирівна
2011-08-29
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Обчислення реальної процентної ставки по кредиту для суб’єктів господарювання
Бороденко, Сергій Михайлович; Бороденко, Сергей Михайлович
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Дослідження глобальної стійкості нерухомої точки моделі адаптації ринкової ціни
Неня, Олександр Іванович; Nenya, Oleksandr Ivanovich; Неня, Александр Иванович
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Продуктові стратегії на cтраховому ринку України
- » Маркетингове управління як стратегічний напрям розвитку промислових підприємств
- » Еволюція сучасних концепцій маркетингу на ринку послуг
Ремезь, Юлія Борисівна; Remez, Yuliia Borysivna; Ремез, Юлия Борисовна
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Аналіз функціонування регіонального ринку молока і молокопродуктів
- » Стратегічний маркетинг у діяльності сучасного підприємства
Полонець, Володимир Миколайович
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Товарні стратегії страхових компаній в Україні
Петухов, Сергій Володимирович
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Системний підхід до маркетингу
Перебийніс, В. І.; Perebiynis, V.; Сердюк, Т. М.; Serduk, T.
2011-08-31
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Тлумачення категорії маркетинг інновацій
- » Стратегічні орієнтири реструктуризації підприємств залізничного транспорту
- » Теорія інформаційної економіки: зміст і основні суперечності
Ніколаєв, Євген Борисович; Nikolajev, Evgen
2011-04-04
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Концептуальні основи управління маркетингом на сучасних підприємствах
- » Маркетинг у системі відтворення матеріальних благ
Мальченко, Віктор Матвійович
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Управління конкурентоспроможністю підприємств регіонів України на міжнародних ринках
Макаренко, М. В.; Гаркуша, О. М.
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Деякі методологічні підходи до оцінки діяльності некомерційних організацій в...
- » Підтримка підприємництва в системі державного регулювання економіки
- » Розвиток туризму як релевантний чинник формування позитивного іміджу України
- » Концептуальні основи політики економічного розвитку підприємства
19801 - 19825 з 28905 результатів
<< < 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 > >>