Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Боротьба з дискримінацією у рекламі через ефективне саморегулювання
- » Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для...
- » Огляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та...
Лилик, Ірина Вікторівна
2011-07-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Стандарти недискримінаційної реклами підписані фаховими асоціаціями рекламістів та...
- » Мотивація ефективного професійного розвитку науково-педагогічних працівників
- » Школа-студія для гендерних спеціалістів в сфері економічного розвитку (сертифікаційний...
- » Форум “Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі”
- » Програма саморегулювання щодо дитячої реклами
- » Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу
Старостіна, Алла; Кравченко, Володимир; Личова, Ганна
2011-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Бренди, про які ви не знали і навіть не було у кого запитати
- » Технології формування власної торговельної марки
- » Cпліт-тестування: як подвоїти ефективність директ- маркетингу, не витративши ані копійки
- » Застосування процесно-орієнтованого підходу для підвищення ефективності діяльності...
- » Правила маркетингового руху
- » Сучасні маркетингові екологічні стратегії підприємств
- » Результати дослідження компанії «QuickStart». Заробляти не можна втрачати – як роблять...
- » ISO і маркетинг. Дослідження та якість.
Плахтій, Максим; Максименко, Ольга
2011-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетингові і соціологічні дослідження: ISO сертифікація в Україні
- » Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід
Лилик, Ірина Вікторівна
2011-05-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » “Стратегічний маркетинг для навчальних закладів” Філіпа Котлера і Карен Фокс – в Україні
- » Огляд «топових» автомобілів і автосалонів класу d
- » Фан-маркетинг у системі спортивного маркетингу
- » Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів
- » Формування нового економічного світогляду в умовах переходу до інформаційного...
Іванова, Лариса Іванівна; Ivanova, Larysa
2012-06-30
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетингова веб-стратегія підприємства - данина моді чи вимога сучасності?
Язвінська, Надія; Касперович, Ярослав
2011-03-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
16251 - 16275 з 28905 результатів
<< < 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 > >>