Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Стратегії промислового маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі
Дуріхіна, Олена Володимирівна
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Попередня оцінка цінових стратегій підприємств
Дугіна, Світлана Іванівна
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Виставковий маркетинг-менеджмент: стратегія діяльності сьогодення
Голіцин, Андрій Миколайович
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості стартегічного маркетингу територіальної взаємодії в умовах євроінтеграції
- » Еволюція функції маркетингу засобів масової інформації в умовах медіа-конвергенції
- » Маркетинговий підхід до створення системи управління розвитком плодоовочевою промисловістю
- » Кредитно-інвестиційна стратегія комерційного банку в умовах нестабільності...
- » Послідовність формування системи маркетингу підприємства в середовищі інтернету
- » Проблема динаміки і перспективи у розвитку маркетингу і маркетингових досліджень
Шафалюк, Олександр Казимирович
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень
Яковлєв, А. І.; Ларка, Л. С.
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Брендинг дитячих товарів
Шевченко, Олена Леонідівна
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості розвитку брендів ринку мінеральної води
Фертюк, Світлана Володимирівна
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Організація формування маркетингової комунікаційної стратегії
- » Методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій...
Страшинська, Л. В.; Самонова, Т. Б.
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Оцінювання маркетингових ризиків при виведенні нового товару на ринок
Солнцев, С. О.; Овчиннікова, Анна В.
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетинговий та фінансовий підходи до оцінки марочного капіталу
Солнцев, С. О.; Бажеріна, К. В.
2011-08-11
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Концептуальні зміни у системі сервісного обслуговування офіційних автодилерів
Сафоненко, А. М.; Бугаев, В. В.
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Інфраструктура товарного ринку — реалізація складових маркетингового комплексу
Савощенко, Анатолій Семенович
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Роль та місце ПР у системі управління підприємств
Примак, Тетяна Олександрівна
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетингові дослідження українського ринку лікарських препаратів групи інгібіторів...
Півень, О. П.; Пузак, Н. О.; Хренов, О. М.
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетинговий підхід до анімаційної послуги як системи
Пилипчук, Володимир Петрович
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Логістичні інформаційні системи
Павленко, Анатолій Федорович; Кривещенко, Вікторія Віталіївна
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Система внутрішнього маркетингу на підприємствах роздрібної торгівлі
Окунєва, Ольга Володимирівна; Okuneva, Olga
2025-05-10
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Підходи до визначення конкурентних бренд-стратегій банків України
- » Визначення зон розміщення розважального комплексу
19826 - 19850 з 28905 результатів
<< < 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 > >>